HTML

Pimasz úr

Online pimaszkodás

Friss topikok

  • djlacee: Üdv! Folytatás nem lesz ? :( (2009.12.08. 19:30) Kés/alatt
  • NightHun: Carloska igen bármily hihetetlen lehet akkora hiány egy boltban.Csak te nem végzel ilyen munkát é... (2009.07.07. 19:46) Elkaptak a biztonsági őrök
  • zzzzzz: jah 1 hét után tényleg nézhetö (2009.06.16. 13:28) Két keréken a városban
  • tituka: Kedves Pimasz úr, érdekelne a siófoki olasz tulajdonú "toszkán paradicsom" elérhetősége, nagyon s... (2009.06.14. 22:53) Bala-balaton2
  • spiderpig: @Gaborka6: a rendezvényekben igazad van, a balaton adottságaival sokkal többre is vihetné a helyi ... (2009.06.12. 22:18) Bala-balaton

2009.06.02. 12:05 Pimasz ur

Bala-balaton2

 

Jó, hogy másban is ébreszt gondolatokat a Balaton újramentési akciója. Tegnap estére elkészült az adás, melyet megmutattam itthon, ahol kissé csalódást okozott. Ugyanis velem volt végig feleségem is, aki az összevágott riportból nagyon is hiányolta a negatívumokat is.

 

Hiszen rögzítettünk olyan jeleneteket is, amikor a rendkívül szemtelen és undok hurka-kolbászos majd’ 1 órán át váratott minket a kajával, és mindenki mást kapott végül mint amit rendelt. Pedig nagy dölyffel ecsetelte, hogy 30 éve van a szakmában és az ő bodegája a legmenőbb az egész déli parton (Lellén). Igen, volt jó pár ilyen, meg jó pár olyan szállás, ahová jóérzésű ember be sem teszi a lábát és nem kehet csodálkozni, ha üresen áll. Igen ez is a Balaton, sőt sok ilyen vezet oda, hogy évről évre több a kiábránduló kiránduló. De a jellemző még sem ez, hanem a hihetetlen küzdelem és akarat én pedig nem akartam 2-3 negatív példával átszőni a riportot, sokkal inkább  - szokásomtól eltérően – csakis a pozitív dolgokra felhívni a figyelmet és a régmúlton nosztalgiázni kicsit. Remélem ez ad egy lökést és nem hiányzik majd az elégedetlen zsörtölődés… Pedig egyelőre néha ez is az összképhez tartozik… Tudom.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pimaszur.blog.hu/api/trackback/id/tr501158788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mimyke 2009.06.07. 18:41:52

Kedves Pimasz úr! Én régében minden nyáron minimum 2 hetet töltöttem a Balatonon akkoriban nagyon szeretem le járni de tavaly mikor le mentem (3 év után) valahogy nem ugyan az volt. Nem volt meg az az igazi Balatoni hangulat. Ahogy néztem a müsort már nem csodálkoztam hogy a mai táborozokat semmi sem érdekli. Én se vagyok valami idős hisz csak 18 éves vagyok. De az allatam lévő korosztály (2-3 évvel fiatalabbak) valahogy nem tugyák ugy le kötni magukat mint régen. Lehet hogy a számítógép az internek, a különböző konzol játékok lennének a hibásak? Bár én is internetezek de nem napi 10 órát hanem max 1 órát.
Ennyit szeretem volna.
Ui:. Nagyon jó a müsor csak igy tovább.

emmface 2009.06.10. 14:34:18

Pimasz úr! Nagyon bírom a stílusod!

spiderpig 2009.06.10. 17:06:38

Én erre csak annyit mondok, hogy változnak az idők... A világ is változik és biztos, hogy pl. a horvát tengerparton se olyan mint 20 éve vagy az olasz tengerparton. A balaton szerintem a leghasznosabb dolog magyarországon , viszont mostanra kezd egy olyan szórakozónegyeddé alakulni az egész, és éjszaka nem szívesen járkálnék az utcán sehol sem mert sok vidót láttam már és könnyen részeg németekbe vagy magyarokba botlanék vagy találkoznák az egyik helyi cigánybandával aki éppen védelmi pénzt szed... :D

tituka 2009.06.14. 22:53:20

Kedves Pimasz úr,

érdekelne a siófoki olasz tulajdonú "toszkán paradicsom" elérhetősége, nagyon szimpatikus volt a képek alapján.

Köszönettel,
Anita
süti beállítások módosítása