HTML

Pimasz úr

Online pimaszkodás

Friss topikok

  • djlacee: Üdv! Folytatás nem lesz ? :( (2009.12.08. 19:30) Kés/alatt
  • NightHun: Carloska igen bármily hihetetlen lehet akkora hiány egy boltban.Csak te nem végzel ilyen munkát é... (2009.07.07. 19:46) Elkaptak a biztonsági őrök
  • zzzzzz: jah 1 hét után tényleg nézhetö (2009.06.16. 13:28) Két keréken a városban
  • tituka: Kedves Pimasz úr, érdekelne a siófoki olasz tulajdonú "toszkán paradicsom" elérhetősége, nagyon s... (2009.06.14. 22:53) Bala-balaton2
  • spiderpig: @Gaborka6: a rendezvényekben igazad van, a balaton adottságaival sokkal többre is vihetné a helyi ... (2009.06.12. 22:18) Bala-balaton

2009.04.02. 14:49 Pimasz ur

A közfelháborodásról

Először is minden Veszprém szurkolótól elnézést kérek, még ha nekem nincs is semmi közöm ahhoz, hogy a csatorna melyik műsorát mikor indítja el. Bár nem mertem valamennyi hozzászólást elolvasni – sőt bevallom egyetlen egyet sem – tudom, hogy az amúgy is rendkívül feszült helyzetben én vagyok a bűnbak. Őszintén sajnálom, ezért az egyért most kivételesen mégse engem tessék utálni, vagy ha ez esik jól, hát eltűröm.

Mellesleg pont ugyanúgy foglalkoztat engem is a csapat sorsa, és pont úgy követem magam is a híreket arról a bizonyos borzalmas hajnalról.  

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pimaszur.blog.hu/api/trackback/id/tr221041906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Káosz Professzor 2009.04.08. 11:02:56

Pimasz Úr!

Bejegyzése őszíntén dícséretes és tiszteletre méltó.

A felháborodott kommentekről pedig annyit (én is írtam), hogy valódi címzettek (értsd: felelősök) híján szólnak a műsor házigazdájához. Természetesen tisztában vagyunk vele, hogy nem a műsorvezető, hanem a "csatorna" határozza meg a műsorrendet, de hát egy csatornához mégsem lehet egy rendes gyalázkodást címezni.

Csak remélni tudom, hogy legalább az üzenet egy része tudatosult az illetékesekben, bár sokkal valószínűbb, hogy szarnak az egészre és legközelebb ha úgy adódik ismét szembe köpik saját nézőiket.

További munkájához sok sikert! Üdv,

KK
süti beállítások módosítása