HTML

Pimasz úr

Online pimaszkodás

Friss topikok

  • djlacee: Üdv! Folytatás nem lesz ? :( (2009.12.08. 19:30) Kés/alatt
  • NightHun: Carloska igen bármily hihetetlen lehet akkora hiány egy boltban.Csak te nem végzel ilyen munkát é... (2009.07.07. 19:46) Elkaptak a biztonsági őrök
  • zzzzzz: jah 1 hét után tényleg nézhetö (2009.06.16. 13:28) Két keréken a városban
  • tituka: Kedves Pimasz úr, érdekelne a siófoki olasz tulajdonú "toszkán paradicsom" elérhetősége, nagyon s... (2009.06.14. 22:53) Bala-balaton2
  • spiderpig: @Gaborka6: a rendezvényekben igazad van, a balaton adottságaival sokkal többre is vihetné a helyi ... (2009.06.12. 22:18) Bala-balaton

2009.03.25. 14:57 Pimasz ur

Személyes

Múlt hét csütörtökön, épp a melegekről szóló riport forgatása közben estem be a Főpolgármesteri Hivatal dísztermébe. Demszky úr tartott fogadást március 15-e és a magyar sajtó napja alkalmából. Még volt annyi időm, hogy levessem szado-mazo bőrgúnyámat, tányérsapkámat és kamionos álbajuszomat. Bár így is én voltam ott a legslendriánabb, azért jól tettem, hogy átvedlettem, mert életemben először kitüntetés céljából rendeltek be egy hivatalba és mi tagadás, az is jól esett, hogy életemben először valamiért díjaztak. Csengery Antal a névadója annak az újságírói kitüntetésnek, melyet 4 éve mindig a főváros helyzetéről, a fővárosiakat hitelesen tudósító újságíróknak ítélnek oda. Idén a Naplóban vetített riportokért kaptam másik négy kollégával együtt én is elismerést. Díjazták az odahagyott kutyapiszkok, a jogosulatlanul elfoglalt mozgássérült parkolók, a zebrán gyalogost át nem engedő, vagy a buszsávokban száguldozó autósok elleni harcot. Eddig csupán egy oklevelet kaptam egész életemben, azt is atlétikából 9 évesen, és arra is Bab Gergely lett véletlenül írva, mivel a célban annyira lihegtem, hogy félrehallották… Az idei plakettet jól szemügyre vettem, szerencsére helyesen írták…

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pimaszur.blog.hu/api/trackback/id/tr781024933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Atis- · http://atismedia.com 2009.03.26. 11:17:56

Gratulálok, kb olyan lehet mint az első kiállítás. Valamit elért az ember, és elismerik érte:)
süti beállítások módosítása