HTML

Pimasz úr

Online pimaszkodás

Friss topikok

  • djlacee: Üdv! Folytatás nem lesz ? :( (2009.12.08. 19:30) Kés/alatt
  • NightHun: Carloska igen bármily hihetetlen lehet akkora hiány egy boltban.Csak te nem végzel ilyen munkát é... (2009.07.07. 19:46) Elkaptak a biztonsági őrök
  • zzzzzz: jah 1 hét után tényleg nézhetö (2009.06.16. 13:28) Két keréken a városban
  • tituka: Kedves Pimasz úr, érdekelne a siófoki olasz tulajdonú "toszkán paradicsom" elérhetősége, nagyon s... (2009.06.14. 22:53) Bala-balaton2
  • spiderpig: @Gaborka6: a rendezvényekben igazad van, a balaton adottságaival sokkal többre is vihetné a helyi ... (2009.06.12. 22:18) Bala-balaton

2009.04.26. 18:30 Pimasz ur

Felhívás!

Ezennel jó tanácsokért fordulnék a kedves olvasóhoz. A napokban a bolti, áruházi biztonsági őrök lelkivilágát vizsgálnám meg. Gyanítom, nem vagyok egyedül, aki furcsán viseli, mikor a hátában elmozdíthatatlanul ott liheg a folyton gyanakvó biztonsági ember. Hogy nyilván mit is akarok épp kicsempészni a boltból ugyebár. Mindig is ügyetlen bolti szarka voltam, így viszonylag hamar, 5 évesen fel is hagytam ezzel, mikor egy Sport csokival buktam le. Emiatt különösen zavar az állandó gyanakvás…

 

Némi tapasztalatot gyűjtenék nagy tisztelettel, hol bukkanhat az ember ilyen különösen rossz fej, túlbuzgó alkalmazottba és főleg, hogy milyen az a bizonyos típus, akit - ahogy belép egy boltba - hát bizonyosan azonnal kipécéznek? Ha vannak helyszín és karaktertippek szívesen fogadnám azokat a kommentekben. Előre is kösz a segítséget!

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pimaszur.blog.hu/api/trackback/id/tr91084408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carloska_PIMASZFAN · http://www.francetelevisions.fr/index.php 2009.04.27. 11:40:41

Hát Gergő Saturn meg Media Markt sportos cucc egyedül baseball sapka valami susogós gatya lényeg ilyen utcás öltözékben bemenni menni kel üres kosáral körbe körbe értékesebb dolgokat nézegetni közelről fogdosni tuti siker már bejáratnál kipécézés

myrtill 2009.04.27. 11:48:39

DM. szinte mindegyik helyen van ilyen őr, ahol eddig jártam.

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2009.04.27. 14:08:34

Ajánlom figyelmedbe a nagy bevásárló központokban a sportruházati üzleteket, ill. a nagy műszaki cikk boltokat. Ha ott nem találsz fogadra való karaktert nyúlósokból, akkor szerintem sehol. Meglátásaim szerint ma már a közért nem pálya. Bár a Déli pu. alatti CBA kis terepszemlére jó lehet ;-)

Balage85 2009.04.27. 22:44:29

Szerintem ha romának öltözöl, főleg ha kicsit szakadtabban és bemész egy sport vagy elektronikai boltba biztos rajtad lesznek. :) Bár igaz, hogy ez esetben nem alaptalanul..

Gwynvyd 2009.04.27. 22:56:26

Ha 2-3, 14-20 év körüli lány megy be egy DM-be, vagy hasonlóba, és esetleg még sminkcuccokat is nézegetnek, garantált a nyakukba lihegő biztonsági őr. Sőt, ismerőseimmel megtörtént, hogy meggyanusították őket, hogy loptak, elvezették őket egy kis szobába, és ki kellett pakolniuk a táskájukat. Persze mondanom sem kell, három 19éves lány volt, nem mellesleg egyetemisták, jólöltözöttek,stb.. nem tudom miért szúrták ki őket....

Szabó Viki 2009.04.27. 23:37:45

Szia Gergő!
A DM tényleg nagyon jó ötlet... évekig dolgoztam ott...egyszer egy anyuka feltűnően kedves volt,mindent megkérdezett.Egy idő után gyanús lett nekünk.Az őrrel is elbeszélgetett...majd behívtuk hátra..s közel 20eft értékben volt nála lopott áru:o((
ha sokat kérdezel,idétlennek tűnsz,azzal is szemet szúrhatsz...
Sok sikert!!!
Üdv,Szabó Viki

brazilcsirkemaj 2009.04.28. 10:51:15

kedves Gergo, orulok, hogy vegre egy ertelmes musor is keszul, nem csak gyozike show...

ajanlom figyelmedbe a hervist, auchant, tescot (erdemes vegigolvasni a tesco titok konyveket a temahoz), media marktot, saturnt, dm-ot, stb.


erdemes lenne a kozeli jovoben forgatni peldaul az auto-nepperek vilagaban (visszaporgetett orak, hamis szervizkonyv, ujjavarazsolt roncsok), a burokraciarol (milyen korulmenyes a kozuzemi szolgaltatokkal dulore jutni bizonyos ugyekben)

vegaramirez 2009.04.28. 14:52:58

Kedves Gergő!
A Tesco-t és a Media Markt-ot Én is csak ajánlani tudom. Utóbbiban nekem is volt egy kissebb afférom, amikor a (dinnyecipelős) biztonsági a szüleimet kereste, merthogy fiatalkorú csak szülői kísérettel mehet be. Mikor vigyorogva kérdeztem vissza, hogy mire fel, rögtön személyit kért. Nem adtam oda, de megmutattam Neki, és miután látta, hogy 24 éves múltam, elfordult és egy "Mehetsz!" reakcióval utamra bocsátott. De onnantól a hátamban éreztem a tekintetét egészen a pénztárig.

Mkls · http://mkls.blog.hu/ 2009.04.28. 18:14:08

Nehezen bírom elképzelni hogy lenne valahol is olyan túlbozgó biztonsági őr akiről valami értelmeset lehetne forgatni.
Az hogy távolról figyeli az embert lehet hogy valakit idegesít, de egyrészt nem túl látványos tv-n, másrészt meg jogos.

Én azzal szoktam szórakozni ha többen vagyunk és követ minket a tag, hogy hangosan rászólok a többiekre hogy vigyázz ott az őr, majd később, de ilyenek után se szokott megállítani minket.

erkaerka 2009.04.29. 08:43:02

KEDVES GERGŐ !

úgy látoma MEDIA MARKT a befutók között lehet .
én "csak" fényképezőgépet kerestem és felírtam egy kis füzetbe az árakat 3 db-ot /hisz ma már megnézed hogy hol jársz jobban ha 100 ezret akarsz kiadni , / mivel a honlapon nem volt fenn ...
majdnem meglincseltek.. de áltam a sarat hisz az egyetemen tanultunk vád - véd beszédet
pedig nem vagyok egy "alulöltözött " tipus
illetve nállunk a pláza és a buszpályaudvar egy épületben van , na ott vannak egyedi stílussal megáldott biztonsági őrök

hfnuser · http://www.offdesign.uw.hu 2009.04.29. 21:03:20

Kicsit offolom a témát, de mégsem!
Miért hibásak a Pimasz Úr aloldalak a Viasat3 oldalon? Se videók, se galéria menüpont... Mikorra várható, hogy az említett oldal használható legyen??

Gondolom a Viasatnak nem az a célja, hogy az elmulasztott műsorokat a Youtube-on nézzem meg 3xkb.10 perces részletben...

Phoenicis 2009.04.29. 21:55:48

Kedves Gergő!

Egyértelműen valamelyik számítástechnikával foglalkozó üzletet ajánlanám (a már említett Media Markt vagy Saturn), ha két hajszálad rosszul áll, már akkor is rádállnak a biztonságiak... De persze amikor kiszúrod hogy követnek, és rájuk nézel, látványosan elfordulnak, és cuki sárga walkie-talkiejukba leadják a komplett családfádat egy másik őrnek, aki átvesz a "nemes posztot"

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2009.05.01. 03:58:00

Kedves Gergő/Pimasz Úr.
Én szerintem a T-Mobile telefonos társaság egyik "T-Pontjába" mennyél be,és kezd el fogdosni a mobiltelefonokat mintha azokon interneteznél,vagy pedig kattanj rá a notebookjukra,és azonnali hatás :)

Jux 2009.05.02. 09:07:01

Szia!

Bármelyik műszaki áruház..
Pendrive-ok körül nézelődj! :)
Kicsi és drága.

A műsor nagyon jó!!!

spiderpig 2009.05.03. 10:08:49

tisztelt pimaszúr!

Csak azt szeretném kérni, vagy nem tudom mennyire olvasod, vagy ilyesmi, tehát csak azt szeretném kérni, hogy te is reagálj az itt megjelent dolgokra, hiszen te vagy a műsör "főhőse". nem tudom mennyire olvasod csak ez az egy kérésem van, szerintem igy jobb lenne az egész. :D

R84 2009.05.03. 20:48:52

Kedves Pimasz úr!
Eddig sem tartottam sokra a műsoraid de amióta a viasaton hetente kell produkálnod valamit ha lehet még lejjebb süllyedt a színvonal.Azt eddig is tudtam,hogy túlságosan provokálod az embereket a műsor kedvéért de,hogy szándékosan megtéveszted sőt akár hazudsz is ez nekem teljesen új volt.Történetesen pont bent voltam egy dm-ben amikor betértél egy olyan "partnerrel" aki bizonyítottan heti rendszerességgel jár be "munkálkodni" oda.Feltűnően viselkedtetek úgy csináltatok mintha lopnátok,nem úgy mint egy átlagos vásárló.Természetesen amikor felelősségre vontak titeket jogosan és rutin ellenőrzésre hívtak akkor sem viselkedtetek normális emberhez méltóan hanem tovább provokáltátok a biztonsági őrt ezzel is feleslegesen mélyítve a konfliktust.Amikor az őr felajánlotta,hogy együtt várjátok meg a rendőrséget és tisztázzátok a helyzetet már messze nem voltatok olyan "pimaszok".Egy perc sem telt bele és eliszkoltatok a helyszínről.Ez minden volt csak nem hiteles tájékoztatás sőt nagyon durva elferdítése a valóságnak.Ez a műsor nem mutatja be hitelesen a szerintem is fenn álló problémát hanem csak kiszolgálja a nem túl intelligens nézőidet,akiket nem a valóság csak a látszat érdekel.Habár ami a tv2-nek nem kellett az még a viasaton elfuthat egy ideig,gondolom Neked is élned kell valamiből....

Egy pimasz vásárló

spiderpig 2009.05.04. 14:17:39

@R84: Abban igazad van, hogy provokativ viselkedéssel magunkra hozhatjuk a biztonsági őrt, viszont éppen a tűréshatár elérés volt a műsor célja szerintem. másrészt ami az utolsó mondataidat illeti egyáltalán nincs igazad, és csak annyit mondok, ha nem tartod sokra akkor ne nézd. gergő pimasz, bátor néha talán túl lő a célon a műsorban de ő legalább megcsinálja. Te beálltál volna bkv ellenőrnek egy napra a legbalhésabb helyekre? elmentél volna az éjszakába 20 éves fiatalokkal? :D Hát... így már azért más a dolog...nemde?

R84 2009.05.05. 16:11:49

Kedves spiderpig!
Ha a tűréshatár volt a lényeg akkor a másik oldalt is meg kellene vizsgálni!Az éremnek két oldala van!Nem sok a lopós hanem rengeteg.Ezt a tevékenységet egyes "csoportok" munkának hívják!Ebből élnek!Az őr csak a munkáját végzi.Őt ezért fizetik.Nem az ő hibája,hogy idáig fajultak a dolgok!Én csak azt mondom nézzük meg a másik oldalról is!Meglepődnél ha tudnád miket engednek meg maguknak egyes emberek.........!

Carloska_PIMASZFAN · http://www.francetelevisions.fr/index.php 2009.05.05. 20:03:46

jah csak ne azzon vezessék le akik nem lopnak semmitse nekem, kreol barna a börőm se roma se cigány nem vagyok ! bárhova bemegyek ilyen helyre egyből azt hiszik lopni meek szóval nem kell itt a púder pedig rendesen fizetek ugy mint a nem kreol börű .....

mutáns csiga 2009.05.10. 23:52:15

Kedves Pimasz úr!

Néztem a műsoraidat amelyek közül
a parkolóőrös és a bkv ellenőrös volt igazán érdekes.Lenne egy két ötletem.Pl lehetne egy olyan műsor, hogy a postán sorban állás vagy a
munkaügyi központban, orvosi rendelőben vagy bárhol.
Ilyenkor az emberekben nagy a feszültség a várakozás miatt, és időnként vannak bunkó megnyilvánulások.Lehetne egy olyan
adás ahol végigjárhatnásd a kínai
piacokat, a kőbányai bazárt stb.
Ez is megérne egy szociológiai tanulmányt.Sok sikert.

spiderpig 2009.05.15. 14:54:54

@R84: de azért lécci ne oktass, tudom, hogy az éremnek két oldala van azt is, hogy rengeteg a lopás. De aki nem lop az elég zavarónak érezheti az egészet. Másrészt ha egy embert elkezd követni a biztonsági őr attól még simán ellophat valamit . Az olyan lopásokat amikről te beszélsz nem lehet ezzel megakadályozni, szerintem. Itt konkrétan két férfi sétált a boltban és szerinted akkor végzi a biztonsági őr a munkáját, ha elkezdi követni őket? velem is megesett már számtalanszor és még életemben nem loptam... Nem a biztonsági őrön múlik, hogy el nem lopnak egy egy kis dolgot. Szerintem a biztonsági őr a nagyobb lopások, rablások elkerülése végett van.
süti beállítások módosítása